Kies uw Hosted 3CX pakket
Bestel hier direct een van onze dedicated hosted 3CX v18 pakketten, die wij hosten in ons datacenter in Nederland met maandelijks inbegrepen support. Elk pakket heeft minimaal 1 telefoonnummer inbegrepen en uitgaande en inkomende gesprekken kunnen direct gevoerd worden na oplevering. Een van de nieuwe toevoegingen in 3CX versie 18 is directe integratie met Microsoft Teams. Hiervoor is wel de 3CX Enterprise licentie nodig.
Onze pakketten zijn gebaseerd op het maximum aantal gelijktijdige gesprekken dat u verwacht voor inkomende, uitgaande en interne gesprekken. We kunnen ook pakketten leveren die meer gelijktijdige gesprekken ondersteunen dan hieronder beschreven. Neem contact met ons op als u hiervoor een maatwerk offerte wenst.
Bekijk pakketten
Hosted 3CX 18 functioneel
- Directe locatie-onafhankelijke koppeling van IP telefoons en softphones
- Opnemen en achteraf beluisten van gesprekken
- Voicemail en voicemail naar email
- Gebruik van belgroepen waarbij meerdere telefoons tegelijk rinkelen
- Follow-me mogelijkheid, ook naar externe (mobiele) nummers
- Flexibel inrichten van keuze menu’s (Interactive Voice Response)
- Wachtrijen en wachtmuziek
- Doorschakelen op basis van tijdcondities of kalender condities
- Doorschakelen op basis van voorgeprogrammeerde toetscombinatie
- Conference mogelijkheid
- Gesprekken parkeren
- Direct opnemen en instellen van ingesproken berichten
- Inkomend en uitgaand routeren van gesprekken op basis van patroonherkenning
- Via de webinterface instellen van telefoondoorschakelingen en gespreksopnames
- Ondersteuning voor intercom, indien ook ondersteund door de telefoons
- Ondersteuning voor PIN sets voor het afschermen van specifieke bestemmingen
- Blokkeren van nummers of specifieke bestemmingen
- Gedetailleerde gespreksrapportage (Call Detail Records)
- Ondersteuning voor video telefoons
PBX technisch
- SIP ondersteuning
- TLS/SSL/SRTP ondersteuning voor beveiligde gesprekken
- Ondersteunde codecs:
Audio: G.711 (alaw and ulaw), G.722, G.729, GSM, iLBC, speex, Opus
Fax: T38 enabled fax server
- Verbinden met andere 3CX systemen via bridge functionaliteit
FAX technisch
- Fax-naar-email mogelijkheid
Webinterface algemeen
- Dashboard met live status schijf, processor en geheugengebruik
- Automatisch provisioning van telefoons, inclusief herstart op afstand en updaten van firmware
- Backup/restore mogelijkheid
- SBC software voor extensies op afstand
Unified Communications en hulpmiddelen voor samenwerking
- Eigen 3CX client software met hieronder beschreven UC mogelijkheden
- Presence status zichtbaar van collega’s
- Ontvangen van voicemail via email
- Geavanceerde forwarding opties
- Mogelijkheid om een conference call op te zetten
- Click2Call extension
- Whatsapp integratie
- Live chat
- SMS integratie
Web Conferencing
- WebRTC gebaseerd, geen plugin nodig
- Conference via 1 klik
- Opname van meetings
- Remote Control / Assistentie
- Delen van beeldscherm
- 100 deelnemers bij Professional licentie, 250 deelnemers bij Enterprise licentie
Mobiele client ondersteuning
- Android client
- iOS client
- Windows client
- Mac client
- Web client
- 3CX tunnel inbegrepen om NAT problemen te vermijden
Applicatie integratie
- Office 365
- Microsoft Teams integratie (Enterprise licentie nodig)
- Microsoft Outlook
- TAPI
- Salesforce
- Microsoft Dynamics
- Microsoft Exchange 2013 / LDAP / ODBC
- Vtiger
- Zoho
- Google Contacts
- Exact
- Zendesk
- Freshdesk
- Bitrix24
- ConnectWise
- Hubspot
- act!
- Datev
- Hotel Module
- Fidelio gecertificeerd
- Mitel compatibel
- Multiline TAPI
Call Center / Contact Center
- Gratis te downloaden Call Flow Designer software
- Geavanceerde wachtrij strategie
- Uitgebreide Call Reporting
- Real Time wachtrij statistieken
- Wachtrij rapportages
- Meeluisteren / Inbreken / Influisteren tijdens gesprekken
- Opzoeken van klantnaam op basis van callerid
- Mogelijkheid om 3CX Clients API te gebruiken
- Linken van bedrijven met LDAP / ODBC
- Synchroniseren van telefoonboek met Microsoft Exchange
- Real Time wachtrij monitoring
- Wallboard
- Switchboard wachtrij manager
- Eenvoudig zoeken naar gespreksopnames
- Mogelijkheid voor supervisor om agents in- en uit te loggen
- Ondersteuning voor externe agents
- Terugbel mogelijkheid als de wachtrij vol is
- CRM integratie / Scripting interface
- SLA alerting / rapportage